Originálne značky na vaše svadobné auto

 

Obchodné podmienky

Objednávky

- objednávky prijímame prostredníctvom nákupného košíka e-obchodu, alebo mailom
- každá objednávka musí obsahovať meno a priezvisko objednávateľa,  kompletnú fakturačnú 
  a poštovú adresu, e-mail, telefónne číslo, názov tovaru, počet kusov, 
  farbu, spôsob doručenia a platdby
- po odoslaní objednávky Vám zašleme na Váš e-mail potvrdenie o prevzatí objednávky
- na základe tohto e-mailu budeme považovať Vašu objednávku za záväznú

- tovar expedujeme do 5, max. 10 pravných dní.

Ceny

- pri každej položke je zobrazená jej predajná cena vrátane DPH. Týmto si vyhradzujeme 
  právo kedykoľvek meniť tieto ceny podľa aktuálnych cien materiálov a nákladov na výrobu


Platobné podmienky

Platbu je možné realizovať:

- na dobierku pri preberaní zákazky na pošte
- v hotovosti priamo na prevádzke

 

Spôsob doručenia
- objednaný tovar zasielame poštou na dobierku 
- cena poštovného a balného je  4 € . Po dohode s klientom je tovar možné zaslať kuriérskou službou

 

Reklamácie a storno podmienky

- každá objednávka prijatá cez e-shop alebo telefonická objednávka je považovaná za záväznú

- storno objednávky je možné zaslať e-mailom na našu adresu najneskôr do 2 hodín od prijatia objednávky

- zo zákona je možné bez uvedenia dôvodu vrátiť alebo vymeniť objednaný tovar do 7 pracovných dní

- tovar, ktorý reklamujete je potrebné vrátiť kompletný, nepoškodený a nepoužitý, spolu s daňovým dokladom

- v prípade zistenia výrobnej vady Vám tovar vymeníme alebo vrátime peniaze v plnej hodnote.

Nevracia sa cena balného a poštovného

- náklady spojené s vrátením stornovaného tovaru znáša kupujúci

- za tovar je zodpovedná spoločnosť RIOL s.r.o. po dobu jeho prevzatia zákazníkom. 

- v prípade prevzatia tovaru na pošte alebo od kuriéra a nevyužitie okamžitej kontroly obsahu

zásielky a jej nepoškodenia počas prepravy,

  nebudú  neskoršie reklamácie brané v úvahu.

- odosielateľ nenesie za poškodenie tovaru počas jeho transportu zodpovednosť. 

Balíky so službou "krehké" je potrebné skontrolovať

  hneď pri preberaní od doručovateľa, inak nebude možné uplatniť reklamáciu.

 

V Úbreži dňa 15.01.2011

 

 

 

                                              

 

© 2011 Všetky práva vyhradené.

Vytvorené službouWebnode E-shop